24 september 2012
Wednesday 5 September 2012, ϟ 0 shout(s)

Photobucket

haLLLoooooOO ~~ 
(tolong la kila ! please la rajinkan sikit diri ko tu)
owh..ada suara2 menyibuk .! erkk .to the suara2 itu .
tolong berambushh kejap ! =,= . taPPPiiiii .aku kena 
jugak BELASAHKAN diri aku nie .(ehem .ehem .mentang2lah
dah ado tweet2 kan...lopa diri terus ) haha . alah .sukasukisuku hati 
aku la Cik Minah oiyyy~ .aku pon nak hado jugak .
owhh .stop kerepek dulo . 

24 SEPTEMBER 2012 .

trial STPM woihh...huk alohh ! aku rasa macam baru kelmarin
je aku lepas jawab SPM .tubtub ? dahhh trial STPM !?? betol ke nie ?
ke aku ngah mimpi sambil ternganga mulot ? huh ! boh ....sannnn 
aku .exam ..exam..sikit2 exam ..pa kelaasssss doe ? huk aloh .
TRIAL "JE PONNN" haha . cisS ! aku dah belajar 11 tahun .cuba la bagi
aku BEREHAT 11 tahun jugak .voleyhh ? sapa cakap tak boleh aku
TERAJENG ! huarghhhhh ! "AKU BENCI EXAM" owhhh .aku nak nyanyi la
lagu akim .voleyh ? "aku bosan dengan EXAM .aku rasa buang
masa.kau selalu mendustakan resultku...~" hah .kan
kena ? wow .nak2 bila aku yg nyanyi .owh comel woh suara
aku .hakhakhakhak (owh .tolong jgn muntah kat sini)

haduiii ..aku nie apa satu pon tak kecap lagi.
mampos aku !! dah soalan STPM "senang" mcm kacang kuda .



lagipon ...sekarang aku rasa cam beribu riban problem lah.
huh .even ada segelintir ciput tu bukan problem aku ,
tapi ..cubit paha kanan .paha kiri pon rasa cam nak kena
cubit jugak ..(lohhh??) huhuu hairan ...huh ..dahhh .
jangan komen banyak ..alahh ..normal lah kan .
semua orang ada problem .orang GILA je yg tadak 
problem .hehe .tapi ada satu benda nie je yg memang aku respek 
giler kat orang2 sebegitu .iaitu .orang GILA tidak kedekut 
senyuman .HAHA kalau bule .kat pokok,keta,dinding and
bla..bla ..pon dorang nak senyum ..ishhh punya lah bagos
kann ?.haha .respek gilerr nieh ! 

new past
welcome to my empire !!  miss busybody tengah skodeng || Follow or Dashboard