FACEBOOKIES
Wednesday, 12 September 2012, ϟ 0 shout(s)

Photobucket

hoLLaaaaaaaaaa. ~ erkkk .straight to the question :
perlu ke aku DEACTIVE kan FACEBOOK aku tu hah ??
huhu .aku rasa2 ada laaa dalam saploh juta kali dah
aku kasi deactive aku punya FB tu .pastu active balik...
then .bila bosan sikit..aku deactive pulak .lama2
lingkup FB aku ! HAHA .baru padan muka aku .
huk alohhh ~ bukan mati pon kalau takda FB .
kawan aku sorang tu tak pernah pon ada FB .rilek je dia.
haha .aku tengok sekarang laman2 sesawang labah2 
makin serabot serabai lohh ..hentah deh aposal hah ..

benda nie semua buat aku selalu tido lewat .even 
muka dah tahap panda nak beradu dah .still lagi
kat depan bukunet nie . pastu esoknya.bila bangun pagi.
mesti pikir 'nak pegi sekolah ke tak ah??'
pikir sambil tido . alang2 tu .terus lesap lah jawabnya .!
mengong punya DAK KILA .ohoho .dari dulo tak pernah berubah
.. dan aku tak rasa pon yg aku dah umor sebagai anak dara .hehe
wooo .sebab jiwa budak2 membara kat aku weyhh !
"BESTNYA JADI BUDAK !!"  .doraemon ! come here .lets start
our journey for come back to old years !hoho . 

i/need/my/new/spirits/for/my/own/future/life


new past
welcome to my empire !!  miss busybody tengah skodeng || Follow or Dashboard