HIDUP OWHH
Saturday, 15 September 2012, ϟ 0 shout(s)

Photobucket

hye bebsss !! 
ada sapa2 tak kat sini bule cepuk pala aku jap ??!
sebab aku taktau la macam mana nak asingkan
problem2 yg tengah enak berhimpun tak hengat donia
nie ! ..tolong ya korang . mekaseh ~ (-,-)
BlurBlurBlurBlurBlurBlurBlurBlur ..
kadang2 aku pon meluhaatt dengan problom2 yg mcm
tahek kuceng plus tahek lembuu nieh .MENYERABAI!
cooL lah cooL . aku selalu cakap aku nak kengkawan aku yg
dulo2. . . tapi sekarang ..aku pon taktau .nak cari mana
g kawan2 yg BETOL2 bule paham aku .sebab aku sendiri
pon kadang2 tak paham aku nie guwano ? .huhu .
bingit hotak . makin nak besau .makin berANEKA jenis 
masalah .tu sebab aku taknak besau .aku nak jadi BABYY ~~
haha .jadi BABY semua orang akan suka kita .haha. .tak
marah2 kita. tak payah nak pikir benda yg ntah hapa2 tuh kan ?
kannn ?? ..hihi .baru awesome plus KETENANGAN . fuiiiyohhh !
enaknya hidup kalau camtu kan .. dan paling fenting !
TAK PAYAH PEGI SEKOLAH .. haha tu yg best .eh -,- .
(adakan DAK KILA dah sewel ?) .konfius ? konfius ?? 


new past
welcome to my empire !!  miss busybody tengah skodeng || Follow or Dashboard