done trial :D
Thursday, 27 September 2012, ϟ 0 shout(s)

Photobucket

yahoooooooooooooligannnnnnnnsss -,-
ketahuilah korang semua yg aku baru saja abis trial STPM
yg membosankan aku tu .eheh .. 
tapi antara subjek2 yg aku dah jawab .aku rasa subjek
sejarah tadi yg paling aku blank ..rabunn tak nampak apa2
kosong otak aku .gilosss . haloiiii .
arghhhh ..dah la ..tunggu dan tengok je la resul aku gumano
nanti .hehe .mesti aku buat muka terkejot beroks gorila panda cipan
semua .konon nya ...-,- .huk alohh... 

btw .semakin hari aku rasa semakin sonok gumbira riang ria ..laaa.
hontah la... aku pon dah hado kawan2 sendiri .so ...bule masok la
jugak ..kannnnnnn .. cuma ..cumaaa .. makin lama aku berkawan 
dengan orang ..makin aku nampak perangai dorang camno.
yolahhh...orang cakap .."don't judge a books by its cover" 
tapi aku setuju sgt ngn kata2 tu ... sebab tak semestnya muka jahat tu 
jahat .....yedakkk ..so pahem2 laaa.. -,-
haishhhhhhhhh ..lepas aku buat log baru nie . aku rasa makin malas 
pulak aku nak sign in nyaaaa .-,- 

new past
welcome to my empire !!  miss busybody tengah skodeng || Follow or Dashboard